وقتی شخصی برای خرید کالا یا خدمات به محلی مراجعه می‏کند در اصل برای رفع یک نیاز مراجعه کرده و کمتر هستند کسانی که بی دلیل دست به خرید کالا یا خدمات بزنند؛ به همین دلیل باید به آنها توجه کرد و صحبتشان را شنید. در اصل اگر در مقام یک فروشنده هستید سعی کنید ابتدا شنونده خوبی باشید چراکه این برای شما هم بهتر است، وقتی قبل از اینکه سخنی به میان آورید حرف های مشتری را خوب بشنوید آنگاه می‏ توانید در کمترین زمان بهترین کالا یا خدمت مورد نیاز شخص مورد نظر را به وی ارائه دهید.

 

            yes follow us on instagram: @hesab.ketab

     زمانی که مراجعه کننده متوجه شود که توانسته اید در کمترین زمان او را درک و خواسته اش را برطرف کنید باعث ایجاد حس اعتماد و سریعتر قطعی شدن روند فروش می شود که این امر یک امتیاز مثبت برای یک کسب و کار می باشد.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

شمیم گرافیک تجربیات یک برنامه نویس Tara سایت فرش نیاوران چلوکبابي مدرسه زبان برنامه‌نویسی PYTHON کلینیک کاشت موی دبیری فر رسانک • سایت تفریحی و خبری پیکاسو آرت انواع روش ها و ابزارهای ردیابی