وقتی شخصی برای خرید کالا یا خدمات به محلی مراجعه میکند در اصل برای رفع یک نیاز مراجعه کرده و کمتر هستند کسانی که بی دلیل دست به خرید کالا یا خدمات بزنند؛ به همین دلیل باید به آنها توجه کرد و صحبتشان را شنید. در اصل اگر در مقام یک فروشنده هستید سعی کنید ابتدا شنونده خوبی باشید چراکه این برای شما هم بهتر است، وقتی قبل از اینکه سخنی به میان آورید حرف های مشتری را خوب بشنوید آنگاه می توانید در کمترین زمان بهترین کالا یا خدمت مورد نیاز شخص مورد نظر را به وی ارائه دهید.
follow us on instagram: @hesab.ketab
زمانی که مراجعه کننده متوجه شود که توانسته اید در کمترین زمان او را درک و خواسته اش را برطرف کنید باعث ایجاد حس اعتماد و سریعتر قطعی شدن روند فروش می شود که این امر یک امتیاز مثبت برای یک کسب و کار می باشد.
درباره این سایت